Klient składając reklamację powinien określić z jakiego świadczenia chce skorzystać: reklamacja z tytułu rękojmi bądź reklamacja z tytułu gwarancji producenta.
Reklamacja z tytułu gwarancji producenta.
W przypadku chęci złożenia reklamacji, należy skontaktować się ze sprzedawcą przy pomocy strony internetowej w zakładce "Kontakt" bądź drogą malową na adres sklep@kydra.sklep.pl celem omówienia procesu reklamacji. Rzklamopwany produkt zostanie wysłany do autoryzowanego serwisu gwarancyjnego wskazaanego przez sprzedawcę.
Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.
Reklamacja z tytułu rękojmi.
Reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na adres sklep@kydra.sklep.pl bądź telefonicznie pod numerem 506 111 375 lub pomocy formularza w zakładce "Kontakt"
Prosimy o opisanie zaistniałego problemu wraz z okolicznościami jego stwierdzenia. Bardzo pomocne będzie dołączenie dokumentacji fotograficznej. Prosimy również o określenia żądań związanych z reklamacją. W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne przekażemy dalsze instrukcje dotyczące postępowania reklamacyjnego.
Zwrot towaru.
Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Warunkiem zwrotu jest odesłanie go do nas na własny koszt. Przedmiot powinien być zwrócony wraz z oryginałem paragonu, bez śladów używania, pełnym fabrycznym wyposażeniem (dotyczy też instrukcji, karty gwarancyjnej fabrycznego opakowania itd.). Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
Do przesyłki zalecamy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podaniem numeru konta bankowego. Zwrot wartości towaru nastąpi nie później niż 14 dnia od doręczenia przesyłki do firmy F.H.U. COM-BIT